Termeni si conditii

CONDITII PENTRU VANZAREA PRODUSELOR  OFERITE PE SITE

  1. Informatii inainte de cumparare

Aceste conditii generale contractuale, precum si conditiile speciale care pot fi stabilite ulterior, reglementeaza in mod expres relatiile care apar intre SC INTROLIFE SRL cu sediul social al activitatii in Bucuresti, Bd Octavian Goga,Nr 4,Bl M26,Sc 3,Ap 50,Sector 3, si utilizatorii care contracteaza produsele oferite pe site.

Formularele contractuale sunt disponibile in : romana.

Urmatoarele Conditii Generale au fost elaborate in conformitate cu legislatia romana : Legea 365/2002 privind Comertul Electronic, a Legii 21/1992, actualizata 2017 pentru protectia consumatorului si utilizatorului, Legea 650/2002 a Comertului cu Amanuntul, Legea  455/2001 ce reglementeaza semnatura electronica si legile aplicabile si alte dispozitii legale.

  1. Acceptare TERMENI SI CONDITII GENERALE DE VANZARE (TCGV)

Administratorul va ofera accesul in magazinul online si utilizarea acestuia, sub rezerva acceptarii de catre dumneavoastra a acestor termeni si conditii.  Prin accesarea, utilizarea, obtinerea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, materiale, informatii sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, dumneavoastra sunteti de acord sa respectati acesti Termeni si Conditii

Utilizarea si/sau achizitionarea oricarui produs de pe site-ul nostru inseamna acceptarea de catre Utilizator a tuturor si a fiecarei Conditii Generale si  Conditii Particulare fara nici o rezerva, care daca este cazul reglementeaza achizitia.

Sc Introlife Srl  informeaza ca procedurile necesare achizitionarii produselor, sunt acelea care sunt descrise in urmatoarele Conditii Generale, cat si cele specifice ce sunt indicate pe ecran in timpul navigarii ,asfel incat Utilizatorul declara cunoasterea si acceptarea acestor proceduri ca fiind necesare pentru accesarea produselor si serviciilor oferite in pagina Web. Orice modificare si/sau corectare a datelor furnizate de Utilizatori in timpul navigarii va fi posibil si ar trebui sa fie efectuate in conformitate cu instructiunile incluse in site-ul web.

Produsele oferite in pagina Web impreuna cu caracteristicile si preturile lor, apar pe ecran. Incercam sa prezentam cu cea mai mare precizie, posibile culori pentru produsele noastre, insa trebuie sa tinem cont de calitatea, configurarea si rezolutia monitorului, acestea pot influenta in perceperea culorilor deoarece poate rezulta o diferenta de culoare intre produsul real si cel care este prezentat pe ecranul monitorului. SC INTROLIFE  SRL. nu garanteaza culoarea care apare pe monitor sa fie exacta cu a produsului care se comanda. SC INTROLIFE SRL isi rezerva dreptul de a decide in fiecare moment produsele care sunt oferite utilizatorilor prin intermediul paginii Web. Astfel INTROLIFE SRL va putea adauga in orice moment produse noi la cele existente in pagina Web, cu exceptia cazului in care se prevede altfel, ca aceste produse noi vor fi reglementate de dispozitiile din Conditiile Generale in vigoare la acel moment. De asemenea, SC INTROLIFE SRL. isi rezerva dreptul de a inceta furnizarea accesului in orice moment si fara preaviz, pentru oricare dintre produsele oferite pe site-ul web.

  1. Procedura de achizitie a produselor

Pentru achizitionarea produselor de pe site-ul Web, INTROLIFE SRL solicita utilizatorilor care se vor inregistra urmatoarele:  varsta minima 18 ani, sa completeze instructiunile ce apar pe ecran cat si oricare altele ce sunt incluse in alte pagini de Web : (I) completarea completa a formularului electronic ce apare pe pagina Web urmand instructiunile indicate in el ; (II) apasarea pictogramei/butonului “ACCEPT” ; primirea in adresa de mail al Utilizatorului confirmarea inregistrarii.

Numele utilizatorului si parola furnizate de catre Utilizator catre INTROLIFE SRL  SRL sunt elemente identificatoare pentru a accesa si efectua achizitii si au caracter personal si intransferibil. Numele de utilizator nu poate fi modificat de catre Utilizator ci doar parola,  si in acest caz, schimbarea parolei va pierde valabilitatea.

Odata inregistrat Utilizatorul, si pentru a trece la achizitionarea produselor, trebuie aleasa categoria produselor, adaugand produsul dorit in “Cosul de Cumparaturi” in conformitate cu indicatiile de pe ecran, completand formularul de comanda facilitat si trimitandu-l la INTROLIFE SRL ceea ce inseamna citirea si acceptarea irevocabila a tuturor si fiecarui punct din Conditiile Generale cat si a Conditiilor Particulare existente. Achizitia se intelege efectuata in domiciliul INTROLIFE  SRL. cu exceptia cazului in care legea prevede contrariul.

Dupa efectuarea achizitiei si in timpul cel mai scurt posibil INTROLIFE SRL. emite un e-mail catre Utilizator/Cumparator o dovada de achizitie. Asadar Utilizatorul /Cumparatorul poate solicita , iar INTROLIFE SRL.trimite factura corespunzatoare.

Confirmare a comenzii cat si dovada de cumparare nu va fi valabila ca o factura. INTROLIFE  SRL rezerva dreptul de a anula numele utilizatorului si parola si prin urmare, accesul la pagina web al acelor utilizatori, fie indivizi, companii sau distribuitorilor care au datorii sau neplati catre INTROLIFE SRL

Returnarea produselor: daca produsul este returnat si se constata ca se afla in perfecta stare , in ambalajul sau orignal se va demara restituirea.Pentru a efectua plata catre client, acesta trebuie sa ne trimita un document bancar in format PDF in care sa apara: titularul contului, cod IBAN .

Nu se accepta returnarea produselor de igiena si ingrijire personala, cele care au fost in contact cu gura sau pielea sau produsele cerute la comanda.

  1. Retragerea comenzii.

Conform legii comertului electronic  nr. 365/2002republicata 2006,  “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.
Aceeasi  lege mentioneaza “Consumatorul NU POATE denunta unilateral contracte de furnizare a produselor, in cazul in care acestea au fost desigilate de catre consumator”.
In consecinta, administratorul ofera clientilor sai, persoane fizice, posibilitatea sa returneze produsele cumparate, daca sunt respectate urmatoarele conditii:
– produsele  sa aiba ambalajul original intact (sa fie sigilate);
– produsele sa fie returnate conform procedurii (politica de retur), in ambalajul original, cu toate accesoriile si fara sa prezinte vreo urma de uzura/deteriorare.
In ambele situatii, clientul suporta cheltuielile de transport si respecta politica de retur prezentata pe pagina amintita in acest capitol (conform legislatiei din Roamnia).
Costurile returnarii sunt asumate in totalitate de catre administrator doar in cazul in care clientul   constata ca produsele primite nu corespund comenzii (sunt altele decat cele solicitate prin transmiterea acesteia.

Clientul nu va avea dreptul de a anula in cazurile stabilite conform normativei care se aplica in special cu, caracter enuntiativ si nu limitativ, in urmatoarele cazuri:

( I ) Produse fabricate conform specificatiilor Clientului sau personalizate de o forma clara;

( II ) Pentru motive de igiena si de sanatate, INTROLIFE  SRL limiteaza rambursarile produselor de igiena, produse susceptibile de a fi in contact cu pielea, produse care prin natura lor odata ce au fost desfacute isi pierd calitatile (proprietatile) si produse care au fost desfacute dupa livrare, asadar nu se va accepta rambursarea acestora.

Procedura pentru exercitarea unei rambursari se va initia cu o solicitare telefonica de catre Client la nr de telefon afisat pe site.  Rambursarea se va face in termen de  paisprezece ( 14 ) zile de la data notificarii .

INTROLIFE SRL. va verifica in depozit starea Produsului rambursat, rezervadu-si dreptul de a nu realiza rambursarea in cazul in care se constata ca Produsul achizitionat nu este intr-o perfecta conditie. In cazul in care nu va fi receptionat in ambalajul original, aceasta va supune diminuarea valorii produsului.

INTROLIFE SRL va gestiona rambursarea pretului si costurilor de transport prin acelasi sistem de plata utilizat de catre client pentru achizitia Produselor. Nu se va rambursa nici un cost aditional din cheltuielile de transport standard, serviciul express, prioritar sau de curierat. Rambursarile se vor efectua in RON.

  1. Perfectarea contractului la distanta, valabilitate

– Odata cu lansarea comenzii , cumparatorul accepta comunicarea prin e-mail sau telefon prin care administratorul isi deruleaza activitatea.
– Prezentul contract la distanta intra in vigoare in momentul confirmarii comenzii de catre administrator.
– Administratorul nu considera sub nici o forma o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

  1. Livrarea produselor

INTROLIFE SRL., se angajeaza sa livreze bunurile achizitionate de Utilizator/Cumparator, la adresa specificata în acest scop in formularul de comanda de Utilizator/Cumparator, care poate fi diferit de la resedinta lor obisnuita, fiind capabil de a trimite la locul dvs. de munca sau chiar la o terta persoană cu titlu de cadou (nu se livreaza produse in cutia postala), in cel mai scurt timp posibil. Acest lucru dureaza intre 1 si 7 zile, in functie de disponibilitatea produselor pe stoc si de ora la care se face comanda.

Marfurile sunt transportate mereu in contul si pe riscul agentiei de transport contractate, astfel INTROLIFE SRL nu este responsabil pentru orice daune, pierderi, costuri, leziuni sau accidente care apar in tipul livrarii.

In cazul in care la momentul livrarii de catre transportator, se gasesc neconformităti sau marfa este vizibil deteriorata, trebuie semnalat in foaia de livrare al transportatorului si anuntat INTROLIFE SRL imediat, sau in termen de 24 de ore de la primirea bunurilor.  In orice caz, Beneficiarul trebuie sa verifice intotdeauna ca marfurile au fost livrate in stare perfecta.

INTROLIFE SRL nu va fi responsabil de produsele deteriorate de transport daca Utilizatorul/ Beneficiarul nu semnaleaza acest lucru pe foaia de livrare a transportatorului(Pachet deteriorat).

  1. CEDARE SI COMUNICARE DE DATE 

INTROLIFE SRL, informeaza ca in scopul de a furniza serviciul contractat, datele cu caracter personal, cum ar fi e-mail, numele si adresa, furnizate de dvs. vor fi transferate companiei de transport si mesagerie, cu scopul final de livrare a produsului solicitat de catre dvs.

Astfel, datele dvs. vor putea fi transmise la companii colaboratoare cu scopul de a imbunatati serviciile web.

Prin acceptarea acestor termeni se autorizeaza in mod expres INTROLIFE SRL pentru realizarea transferului datelor dvs. exclusiv pentru scopurile mentionate mai sus.

  1. Politica de confidentialitate– Administratorul nu incurajeaza SPAM-ul, nu instraineaza sub nici o forma adresa dvs. de e-mail, cu care v-ati creat cont sau v-ati abonat la newsletter, unor terte persoane (fizice sau juridice), fara acordul dvs. explicit.
    Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, administratorul are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este onorarea comenzilor, reclama-marketing-publicitate si realizarea de statistici proprii necesare dezvoltarii serviciilor oferite.
    – Administratorul colecteaza, de la clientii sai date cu caracter personal (nume si prenume, e-mail, numar de telefon, adresa si alte date pentru facturare) numai daca sunt furnizate in mod voluntar. Refuzul furnizarii acestora determina imposibilitatea procesarii comenzilor transmise online pe www.introlife.ro
    – Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator fiind comunicate Serviciului Comercial / Marketing ai administratorului si companiilor de curierat.
    – Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea acestora*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul firmei. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
    Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt inexacte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

Observatie:
* orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc.
Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

Cookie-uri – sunt fisiere text, controlate de browser-ul de internet, care in versiunea standard este setat sa le accepte. La accesarea site-ului www.introlife.ro , acesta va solicita browser-ului de internet sa stocheze cookie in memoria PC-ului. Informatiile din cookie-uri genereaza retinerea anumitor setari / actiuni intre doua sesiuni distincte, marind astfel viteza de incarcare a paginilor la urmatoarele vizite. Sunt situatii in care poate fi retinuta adresa IP-ului de pe care se acceseaza site-ul ori cea a site-ului de referinta, daca este cazul www.introlife.ro poate fi utilizat, in anumite limite, si fara acceptarea cookie-urilor. Aceste informatii sunt necesare pentru a oferi vizitatorilor/clientilor servicii calitative si nu vor fi vandute, instrainate sau inchiriate unei terte parti.

III. Pretul si forma de plata.

Preturile de achizitie in vigoare la momentul introducerii comenzii sunt cele de pe ecran.

Costurile de livrare ce apar pe ecran, sunt suportate de catre utilizator si corespund cu ratele stabilite de catre firma transportatoare contractata si vor depinde de destinatia si greutatea produselor.

Din momentul in care utilizatorul adauga un produs in “Cosul de cumparaturi”, in descrierea produsului afisata pe ecran apare suma cu si fara TVA sau, in cazul in care achizitia este scutita de acest impozit, aceasta scutire se va contempla în mod automat in functie de datele personale introduse de către Utilizator, dupa ce a confirmat comanda.

  1. POLITICA DE RETUR

Clientul:

– informeaza administratorul despre intentia de returnare, prin e-mail in 14 zile lucratoare de la primirea produselor, specificand numarul facturii care a insotit produsele la livrare;
– asteapta confirmarea, maximum 24 de ore;
– returneaza produsele si in maximum 30 de zile primeste contravaloarea facturii.

Conform OG 130/2000

Art. 4. – (1) Comerciantul trebuie sa transmita consumatorului, in scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, in timp util, in perioada executarii contractului, urmatoarele:
a) confirmarea informatiilor mentionate la alin. (1), inainte de incheierea contractului;
b) conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”, redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;
c) sediul comerciantului, la care consumatorul poate sa isi prezinte reclamatiile;
d) informatii privind service postvanzare si garantiile oferite;
e) conditiile de denuntare unilaterala a contractului, atunci cand acesta are o durata nedeterminata sau o durata mai mare de un an.
(2) Dispozitiile prevazute la alin. (1) lit. a), b), d) si e) nu se aplica in cazul serviciilor a caror executie este realizata cu ajutorul unei tehnici de comunicatie la distanta, daca aceste servicii sunt furnizate o singura data si facturarea lor este efectuata de operatorul de comunicatie.
Art. 7. – (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4;
b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.
(2) In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile si incepe sa curga:
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator;
b) pentru servicii, de la data incheierii contractului.
(3) Daca in perioada celor 90 de zile informatiile prevazute la art. 4 sunt furnizate consumatorului, termenul de 10 zile lucratoare pentru denuntarea unilaterala a contractului incepe sa curga din acel moment.
Cum se depune o reclamatie

Ce este o reclamatie / sesizare?

“Prin petitie se întelege cererea, reclamatia, sesizarea sau propunerea formulata în scris ori prin posta electronica, pe care un cetatean sau o organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor nationale, societatilor comerciale de interes judetean sau local, precum si regiilor autonome, denumite în continuare autoritati si institutii publice”, conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.

Cine poate depune o reclamatie la ANPC?

„Consumatorul – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, care actioneaza în scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale ”, conform art. 2, pct. 2 din O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata.
– Reclamatiile si sesizarile adresate ANPC pot fi depuse doar de catre consumatori persoane fizice.
– Divergentele între operatorii economici nu intra în sfera de competenta a Autoritatii Nationala pentru Protectia Consumatorilor.
„Petitiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului nu se iau în considerare si se claseaza”, conform art. 7 din O.G. nr. 27/2002.

Cum depuneti o reclamatie?

Va rugam sa apelati la aceasta modalitate numai dupa ce încercati sa rezolvati amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.
În situatia în care nu ati ajuns la o întelegere cu vânzatorul sau cu administratorul unitatii, atunci aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor.
Primirea reclamatiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic.
Conform prevederilor legale reclamatiile si sesizarile se fac în format scris sau în format electronic si se transmit prin posta clasica sau electronica la sediile comisariatelor judetene sau se depun personal.
Reclamatia sau sesizarea se face în nume personal.
Reclamatia/sesizarea dumneavoastra se rezolva în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta sa fie însotita de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscala, bon fiscal sau chitanta, contract, certificat de garantie sau alte documente, dupa caz.
Reclamatiile dvs. pentru a putea fi instrumentate de catre comisarii din cadrul Comisariatelor Judetene trebuie sa îndeplineasca conditiile prezentate mai sus. În caz contrar acestea se claseaza din lipsa de informatii.

  1. Comunicarile intre Parti- Serviciul Clienti.

Notificarile INTROLIFE SRL. catre Utilizator se vor face in conformitate cu datele furnizate de la  la inregistrarea pe site-ul web.Utilizatorul este de acord in mod expres, toate comunicarile cu privire la utilizarea site-ului si/sau achizitionarea de produse,utilizarea de e-mail ca o procedura valida pebtry astfel de comunicari.

  1. Politica de Protectie a Datelor Personale 

INTROLIFE SRL recunoaste importanta protejării vieții private a utilizatorilor site-ului nostru , fapt pentru care a dezvoltat o Politica de Confidențialitate a datelor cu caracter personal informand utilizatorii site-ului de acest lucru, astfel încât acestia în mod liber și voluntar să decidă dacă să ofere firmei INTROLIFE SRL datele cu caracter personal solicitate sau cele utilizate pe site la cererea produse oferite.

INTROLIFE SRL. își rezervă dreptul de a modifica în orice moment și fără notificare, politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în conformitate cu legislația în vigoare.

Site-ul INTROLIFE SRL nu conține informații destinate copiilor sub varsta de 18 ani, și, în consecință, nu va colecta date cu caracter personal de la copii sub varsta de 18 ani intenționat, daca totusi acest lucru se intampla si suntem instiintati de aceasta circumstanta vom elimina de pe site orice informatie.

Pentru recrutarea sau achiziționarea de produse, utilizatorii trebuie să acorde in prealabil lui INTROLIFE SRL anumite informații personale (nume si prenume ,adresa de e-mail, etc.) pe care INTROLIFE SRL le va folosi in vederea formalizarea achizitiei la distanță, pentru a gestiona, administra, livra, extinde, îmbunătăți și adapta serviciile oferite pe site-ul nostru. Asemanator realizarii activitatilor de promovare și publicitate , în domeniul de produse de sanatate, prin orice mijloace care pot fi de interes pentru a extinde și îmbunătăți produsele noastre, adaptam ofertele noastre la preferințele și nevoile dvs., informatii obtinute prin studierea și segmentarea de informații personale și de afaceri care s-au înregistrat în fisierele noastre, ca urmare a accesului la site-ul nostru și pentru a permite navigatii personalizate. Acest fișier, deținut de proprietarul afacerii, INTROLIFE  SRL

Utilizatorul accepta in mod expres includerea datelor colectate in timpul navigatiei pe pe site-ul web, sau furnizate prin completarea formularelor in orice forma, inclusiv cele care decurg din relatia de afaceri si/sau de livrare a produselorachizitionate, in fisierul mentionat mai sus.

In timpul procesului de colectare a datelor, si in fiecare parte a paginii Web in care  sunt solicitate astfel de date, Utilizatorul va fi informat, fie printr-un hyperlink, fie sub forma de formular, colectarea obligatorie sau nu a acestor date pentru livrareaproduselor, cu exceptia comenzii, caz in care INTROLIFE SRL raporteaza utilizatorului necesitatea de a include datele privindidentitatea si adresa, date necesare pentru a face plata, formalizarea si incheierea vanzarii.

INTROLIFE SRL se angajeaza in utilizarea datelor incluse in fisier, sa respecte confidentialitatea si utilizarea acestora, în conformitate cu scopul fisierului, si sa respecte obligatia de a pastra si de a adopta toate masurile pentru a preveni alterarea,pierderea, tratamentul sau accesul neautorizat.

Site-ul are “cookies”, care permit INTROLIFE SRL a obtine o serie de date ale Utilizatorului, cum ar fi alte site-uri vizitate anterior de catre utilizator, precum si produsele si serviciile pe care le prefera.

Daca utilizatorul prefera, poate impiedica accesul la “cookies”  prin setarea browser-ului pentru a alerta primirea de “cookies” si pentru a preveni instalarea de “cookies” pe hard disk, caz in care pagina Web poate sa nu functioneze in mod corespunzator din cauza unor motive tehnice.

  1. Legislatia si jurisdictia aplicabila

Prezentarea Conditiilor Generale asa cum si Conditiile Particulare care in cazul acestora se stabilesc, se interpreteaza si se inregistreaza in conformitate cu legea romana. In caz de controversa se va va solutiona la instanta competenta.

VII. Plata

Cumparatorului /clientului  i se vor oferi mai multe forme de plata printre care: (ramburs  in cont colector la livrare, prin ordin de plata pe baza unei facturi proforme..

Preturile vor fi afisate in RON. Cumparatorul /clientul poate solicita trimiterea facturii proforme in moneda aleasa in prealabil.

Factura fiscala care va fi primita odata cu comanda.

Toate formele de plata oferite pe site-ul nostru sunt in avans.

VIII. Garantia

Garantia produselor vandute de introlife SRL. este in conformitatea legislatiei in vigoare, cadru juridic al carui obiectiv este de a ajuta consumatorul cu diferite optiuni in momentul in care o achizitie nu este in conformitatea contractului, oferind acestuia posibilitatea de cerere de inlocuire sau reparare a bunului cumparat, exceptand ca una din acestea sa rezulte imposibil de realizat. Cand reaparatia sau inlocuirea nu este posibila sau rezulta desproportionata, consumatorul va putea cere o reducere de pret sau solutionarea contractului.

In cazul lipsei conformitatii produsului, se recunoaste un termen de doi ani pentru persoane fizice si un termen de un an pentru persoane juridice, incepand din momentul livrarii pentru ca cumparatorul sa poata exercita drepturile sale. Doar din primele sase luni din momentul livrarii se presupune ca lipsa de conformitate deja existenta la momentul respectiv, corespunde cumparatorului sa constate ca bunul achizitionat nu era in conformitate. Consumatorul trebuie sa informeze INTROLIFE SRL de lipsa de conformitate in termen de doua ( 2 ) luni de cand a luat la cunostinta.

Dupa primele 6 luni de la data facturii, produsele pentru reparat trebuiesc trimise, suportand clientul costurile de transport. INTROLIFE SRL. isi rezerva dreptul de a constata daca defectul a fost provocat datorita unei erori de fabricatie sau a utilizarii necorespunzatoare. Daca produsul este in garantie, INTROLIFE SRL va plati clientului costurile transportului si rambursarea corespunzatoare va fi suportata de INTROLIFE SRL. Daca produsul nu este in garantie, clientul va trebui sa trimita produsul facandu-se responsabil de costurile de transport. Produsele considerate consumabile cum ar fi, baterii, sisteme hidrulice, motoare, cabluri, becuri, fusibile etc. nu intra in garantie impreuna cu accesoriile.

In perioada de reparatie si revizie, firma nu va inlocui produsul si nu se va proceda la nici o indemnizare.

INTROLIFE SRL isi rezerva dreptul de a consulta serviciul tehnic oficial al marcii pentru a determina originea defectiunii. In cazul in care produsul prezinta o defectiune provocata de utilizarea necorespunzatoare, reparatia va trebui suportata de catre client.

Pentru a putea face uz de garantie trebuie anuntat serviciul nostru de post-vanzare, cu mentiunea ca in depozitele noastre nu va fi acceptata nici o marfa pentru care nu a fost autorizata reparatia sau inlocuirea ei.

Garantia se dedica de o forma unica doar titularului (parte contractuala) care figureaza in factura si doar acesta fiind beneficiarul exclusiv al garantiei.

Garantia isi pierde valoarea:

-In cazul utilizarii necorespunzatoare si fara a respecta instructiunile din manualul produsului.

-Daca se modifica, deterioreaza sau se inlocuiesc anumite date din aceasta sau din factura.

-Daca se repara produsul pe cont propiu al aparatului in garantie fara autorizarea Serviciului Tehnic.

-Daca lipseste Factura.

-In cazul fluctuatiilor de tensiune sau conexiune la un voltaj inadecvat.